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갈무리

마이크로 소프트는 2,500,000,000달러에 '마인 크래프트'를 인수할 것으로 확인됐다.

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Microsoft confirms it will buy 'Minecraft' for $2.5 billion


마이크로 소프트는 2,500,000,000달러에 '마인 크래프트'를 살 것 확인

게시일: 2014. 9. 15.



Head of Xbox Phil Spencer discusses Microsoft’s acquisition of Minecraft and Microsoft’s respect and admiration for the Minecraft community.

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Minecraft to Join Microsoft
Microsoft는 마인 크래프트 메이커 Mojang를 구입한다. 마이크로 소프트의 계획에 대한보고는 거의 일주일 전에 표면 및 소프트웨어 업체는 공식 오늘하고 있습니다. Microsoft는 Mojang을 획득 25억달러을 지불하고, 거래는 올해 말까지 완료 될 것으로 예상된다. "마인 크래프트는 우리의 게임 포트폴리오에 다양성을 추가하고 우리가 여러 플랫폼에서 새로운 게이머에 도달하는 데 도움이,"X 박스 수석 필 스펜서는 ​​말한다. "게임은 디바이스에서 정상 활동이며 우리는 마인 크래프트 커뮤니티의 성장과 프랜차이즈를 육성하기 위해 계속 큰 잠재력을 우리가 마인 크래프트를 사용할 수에 걸쳐 플랫폼을 만드는 것을 계속하려는 이유입니다 -. 아이폰 OS, 안드로이드와 플레이 스테이션을 포함하여 X 박스뿐만 아니라, 및 PC. " 

노치로 알려진 마인 크래프트 제작자 마르쿠스 페르손은 인수의 일환으로 마이크로 소프트에 합류되지 않습니다. "그는 그가 이러한 글로벌 의미의 회사를 소유하는 책임을 원하지 않는 결정이다"Mojang의 오웬 힐 차관보는 말했다. "지난 몇 년 동안 그는 작은 프로젝트를 진행하려는 시도를했다,하지만 마인 크래프트를 소유의 압력이 그를 처리하기 위해 너무 많은되었다. 유일한 옵션은 Mojang을 판매하는 것이 었습니다. 그는 비록 멋진 물건을 계속합니다.하지 마십시오 걱정. " 노치는 이전에 마이크로 소프트의 윈도우 8 운영 체제를 비판했지만, 계시의 블로그 게시물에서 그는 Mojang와 마인 크래프트를 떠나 자신의 이유를 설명합니다. "내가 실수로 견인을 얻을 것으로 보인다 뭔가를하면, 나는 아마 즉시 포기 것"페르손은 무슨 말을하는되고있다으로 마인 크래프트를 돌려 주셔서 감사합니다. "라고,하지만 거기에 너무 많은 사람들이, 그리고 내가 할 수 없습니다 이 뭔가 큰 책임이. " 

  마이크로 소프트 마인 크래프트 

마이크로 소프트가 X 박스 부문을 매각하고 모든 게임에 집중하지 않도록에 대한 투자자들의 지속적인 통화가 있지만, 마이크로 소프트의 CEO 사티 야 나 델라는 사물을 다르게보고있다. "게임은 각 1 년 동안 시간의 수십억, PC 및 콘솔에서 태블릿 및 모바일로, 기기에 걸쳐 최고의 활동이다,"나 델라는 말한다. "마인 크래프트가 큰 게임 프랜차이즈보다 더 - 그것은 열린 세계 우리가 깊이 관심 활발한 커뮤니티에 의해 구동 플랫폼, 그리고 지역 사회를위한 마이크로 소프트의 새로운 기회가 풍부하다." 

이 Microsoft는 마인 크래프트를 구입하는 이유 가능성이 이유가, 일부 분석가들은 이동이 윈도우 폰의 전망을 높일 수 있으리라 생각합니다. 마인 크래프트는 아이폰 OS와 안드로이드 인기 앱 왔지만, 게임은 윈도우 폰에서 현재 사용할 수 없습니다. 이 버전은 오늘날의 거래 후 향후 윈도우 폰에 존재하지 않는 상상하기 어렵지만, 마이크로 소프트는 안드로이드와 아이폰 OS 사용자를 유혹하기 위해 자신의 Windows 버전에 추가 기능과 혜택을 추가 할 수 있습니다. 

Microsoft는 마인 크래프트 거대한 잠재적 도청 

마인 크래프트 마이크로 소프트의 다른 이해 관계 가능성 거대한 다음 및 Windows 플랫폼에 미래 개발자 인재를 유치 할 수있는 기능과 관련됩니다. 마인 크래프트는 원래 플레이어가 블록의 건축 공예와 건물에 의해 환경을 형성 할 수있는 인디 게임으로 5 년 전 테스트 형태로 출시되었습니다. 플레이어의 젊은 세대는 게임에 몰려 있고, 복제의 객체와 마인 크래프트를 플레이하는 방법에 대한 도움말의 비디오는 정기적으로 YouTube에서 전체의 수백만 공유됩니다. 마인 크래프트의 이상 54,000,000 사본은 그 범위와 성공을 보여주는, PC, X 박스 360, PS3 및 기타 플랫폼에서 판매되고있다. 

그 인기는 마인 크래프트는 기본적으로 플레이어가 공유하고 다른 사람이 편집 할 수 있습니다 자신의 세계를 만들 수 있도록 레고 블록의 디지털 상당을 의미합니다. Microsoft는 헌신적 인 팬의 수백만 나지 않도록하면서 그 문화를 활용할 수 있다면, 그것은 건물, 교육 및 개발을위한 도구로 더 큰 관객을 고르게하기 위해 마인 크래프트를 개방하는 역할을 할 수있다.

Microsoft is buying Minecraft maker Mojang. Reports of Microsoft’s plans surfaced nearly a week ago, and the software maker is making it official today. Microsoft is paying $2.5 billion to acquire Mojang, and the deal is expected to close by the end of the year. "Minecraft adds diversity to our game portfolio and helps us reach new gamers across multiple platforms," says Xbox chief Phil Spencer. "Gaming is the top activity across devices and we see great potential to continue to grow the Minecraft community and nurture the franchise. That is why we plan to continue to makeMinecraft available across platforms – including iOS, Android and PlayStation, in addition to Xbox and PC."

Minecraft creator Markus Persson, known as Notch, will not be joining Microsoft as part of the acquisition. "He’s decided that he doesn’t want the responsibility of owning a company of such global significance," says Mojang’s Owen Hill. "Over the past few years he’s made attempts to work on smaller projects, but the pressure of owning Minecraft became too much for him to handle. The only option was to sell Mojang. He’ll continue to do cool stuff though. Don’t worry about that." Notch has previously criticized Microsoft's Windows 8 operating system, but in a revealing blog post he discusses his reasons for leaving Mojang and Minecraft. "If I ever accidentally make something that seems to gain traction, I’ll probably abandon it immediately," says Persson."Thank you for turning Minecraft into what it has become, but there are too many of you, and I can’t be responsible for something this big."

Microsoft Minecraft

While there are constant calls from investors for Microsoft to sell off its Xbox division and not focus on gaming at all, Microsoft CEO Satya Nadella sees things differently. "Gaming is a top activity spanning devices, from PCs and consoles to tablets and mobile, with billions of hours spent each year," says Nadella. "Minecraft is more than a great game franchise — it is an open world platform, driven by a vibrant community we care deeply about, and rich with new opportunities for that community and for Microsoft."

There are a number of likely reasons why Microsoft is buying Minecraft, and some analysts believe the move could boost Windows Phone’s prospects. Minecraft has been a popular app on iOS and Android, but the game isn’t currently available on Windows Phone. It’s hard to imagine a version not existing on Windows Phone in future after today’s deal, but Microsoft may also choose to add additional features and benefits to its own Windows version to entice Android and iOS users.

MICROSOFT TAPS MINECRAFT'S HUGE POTENTIAL

Microsoft’s other interests with Minecraft are likely related to its huge following, and the ability to attract future developer talent to the Windows platform.Minecraft was originally released in test form five years ago as an indie game that allows players to shape an environment by crafting and building constructions out of blocks. A younger generation of players have flocked to the game, and videos of replica objects and tips on how to play Minecraft are regularly shared with millions of views on YouTube. More than 54 million copies of Minecraft have been sold across PC, Xbox 360, PS3, and other platforms, demonstrating its reach and success.

That popularity means Minecraft is essentially the digital equivalent of Lego blocks, allowing players to create their own worlds that can be shared and edited by others. If Microsoft can tap into that culture without upsetting the millions of devoted fans, then it could serve to open up Minecraftto even bigger audiences as a tool for building, education, and development.


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